Mardrömsnatt.

Migrän är inte kul alltså. Slutade med läggdax halv nio igår och en mindre pigg lördagmorgon. Jättetråkigt. Planen var att åka till sthlm idag för att hälsa på S som är där över helgen, men jag kommer nog inte många meter idag. Så jag hoppas att vi ses nästa gång vi är på samma ort istället.

Dagen kommer bestå av powernaps och vila, och så hoppas jag på en betydligt piggare söndag.

Kan ju berätta att jag faktiskt testade cirkelträning i onsdags, och herregud så jobbigt det var! Jag har fortfarande träningsvärk. Dödens pass, haha. 12 övningar (stationer) som skulle köras tre varv. Och mellan varven skulle tränaren hitta på nått "kul". Det där "kul" innebar att halva gruppen skulle springa fyra trappor upp och ner medan andra halvan stod i planka, och när alla i första halvan sprungit trappan var det bara att ställa sig i plankan och andra halvan fick springa. Tre varv. Konditionen är nog inte så bra som man tror haha. Men kul! Jättekul! Jag kommer absolut att gå på detta igen.

Jag gillar pass där det är lite fart, där man inte hinner tänka att man tränar eller hur jobbigt det är, utan att man bara kör på tjurskallen tills passet är klart först då känner hur otroligt slut man är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0