NYTT ÅR

Mitt nyår var fantastiskt underbart kul. God middag, upplevde uppsalas uteliv, gjorde bort mig i en godiskiosk, dansade till både abba och grease, drack specialgjorda drinkar bara för mig, såg raketer, drack champange, lovade att sluta äta godis och hängde med korvkillen.

Har levt i mjukisbyxor de senaste dagarna. Jeansen är alldeles för trånga, så jag gör väl som alla andra och börjar mitt nya liv haha. Vi kan säga imorrn. Så, då var det bestämt.
Har vinkat av H som flyger upp till Umeå ikväll och det är såklart aldrig kul att säga hejdå. Men vi har haft några jättefina dagar och om en månad är han ju här på heltid. Så det ska vi nog fixa.

Jag hoppas att mitt 2012 blir ett spännande och händelserikt år. Och nu håller jag tummarna för att snöstormen i norrland ger med sig så att jag kan få mera besök redan till helgen! Himla mysigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0