Orndning och reda.

Började morgonen med att sortera papper, betala räkningar och gömma undan plugget i ett av alla skrymslen som finna i lägenheten. Kanske inte världens roligaste göra, men det känns skönt att ha lite ordning igen efter flytten. Iallafall för mitt inre. Att veta att saker och ting inte kommer bort. Och eftersom jag igår såg att det registrerats ett godkänt på kursen jag precis tentade av känns det fantastiskt skönt att kunna lägga det där bakom mig. Nu har jag officiellt läst min sista kurs på min utbildning! :)

Nu ska jag hoppa i promenadskorna och plugga in ljudboken. Lite frisk luft är ju aldrig fel, och bra tidsfördriv i väntan på H som i detta nu sitter i bilen påväg neråt med sitt pick och pack. Hoppas det går bra att köra alla 60 milen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0