Skönt trött.

Skönt träningspass, inte lika sköna tre trapport upp till lägenheten efteråt. Hann även handla lite påvägen hem för myskväll. Öl, taco (tacofredag såklart), aftonbladet (ja hör och häpna, mest för att få klick haha) och en påse naturgodis (tentagodis är ju obligatoriskt och mitt nya liv börjar efter tentan...).

Nu har jag precis fått i mig lite köttfärs och pasta. Det här med att laga mat för en är otroligt tråkigt och blir därför rätt så enformigt. Så därför får man också stå ut med att äta samma både till lunch och middag. Men jag klagar inte för taco är ju fantastiskt gott. Ännu godare med sällskap såklart. Sparade dock natchosen till ikväll så har jag något att se fram emot. Hehe.

Nu tillbaka till plugget.

Kommentarer
Postat av: Kii

2012-01-13 @ 15:40:43
Postat av: Anonym

Lycka till i morgon, jag städar bort julen i kväll, för i morgon kan jag ju inte gör någonting för jag håller ju alla tummar!!!

2012-01-13 @ 15:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0