Träningspaus, oh yes!

Vad tror vi om en välbehövlig träningspaus? Ni vet en såndär paus som börjar med trötta ben och hängigt huvud men som slutar i ett leende på läpparna och en fantastisk känsla i kroppen! Jag röstar ja på den!

Har suttit med lite gamla tentor nu på morgonen, eller egentligen bara en för jag har inte hunnit mer, och börjar känna mig mosig i hjärnan. Jag skulle egentligen gå på ett pass på gymet i uppsala idag men jag avbokade det då jag inte kände att tiden räckde. Men nu ångrar jag mig. Så det lilla lokala gymet får nog ett välbehövligt besök. Ska bara tagga lite först, musik is the shit!

Nått med mycket power, bra tempo,  och en hel del attityd så är jag på banan sen!
Tjingeling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0