Träsmak

6 timmars tentaskrivande avklarat, och jag hann inte ens klart. 6 timmar har jag suttit rakt upp och ner och slitit mitt hår, varit stressad, gett upp, bitit ihop, klurat, letat, försökt. Jag har fortfarande träsmak i baken och huvudet är fortfarande lite mosigt.

Jag är inte den som brukar grubbla över inlämnade tentor. Hur det gått. Om jag hade kunnat skriva anorlunda. Om jag tolkat någonting fel. Osv. Det tänker jag inte göra den här gången heller. Den var svår, och väldigt omfattande och tiden räckte inte hela vägen vilket jag hörde fler som tyckte. Jag har gjort mitt bästa och det är med lättnad som jag viker ihop och plockar undan böckerna. Nu kan jag inte göra mer än att hålla tummarna och vänta och hoppas att jag klarade mig. För det är på håret om det går vägen. Tyvärr.

Nu ska jag städa undan resten av pluggkaoset, tvätta en tvätt, diska, ta mig i kragen och bli människa igen. Sen ska jag njuta av att göra exakt ingenting för så mycket har jag förtjänat. Jag kommer sova gott och i morgon ska jag dansa afrodans så energin bara sprutar! Premiärpasset på mitt nya gym. Can´t whait!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0