Firar

Firar in fredagen och att räkningarna är betalda med en öl och en lite för stor godispåse. Efter den här veckan tyckte jag att jag kunde unna mig det! Fantastiskt skönt att få komma hem i tid för en gångs skull.

Ringde hem för en stund sedan och lillebror var hemma hos mamma och pappa, hela familjen utom jag. Så nu längtar jag ännu lite mer till påskledigheten och minisemester i Umeå. Knappt 2  veckor kvar bara!!! Kan ni förstå?`Tiden har tagit ut löpstegen rejält! Fort gåre!

Helgen verkar bli fullspäckad, och inte mig emot. Det blir nog en sväng till huvudstaden imorrn om det inte händer nått drastiskt, som att jag typ ligger i 40 graders feber eller så. Kommer inte att hända! Och sen ringde den enda käft jag känner här nere på tåget hem och ville styra upp. Kul!! Så söndagen spenderas på loppis i stenhagen? eller vare stenhagen? haha, minnet är bra men kort. Men de blir kul. Hoppas solen håller i sig, idag hade jag 28 grader i lägenheten när jag kom hem (dog av värmeslag) så det måste ha varit kalasvarmt ute hela dagen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0