Jag unnar mig en helg.

Men galet, är det verkligen redan fredag?! Jag hänger inte med för den öre, tiden går ju galet fort. Sitter på tåget påväg hem, relativt tidigt med tanke på resten av veckan. Nu ser jag ljuset i tunneln, och kommer kunna njuta av helgen i lugn och ro. Och inte bara fredag, löning dessutom. Kunde ju inte komma mer lägligt faktiskt. Gillar inte när plånboken ekar tom haha, fast vem gör det? :) Jag har iaf bestämt mig för att unna mig nått i helgen och eventuellt kanske jag sätter mig på tåget till huvudstaden för lite shopping. Vore inte de skoj? Sjukt skoj. Jag ska fundera lite till och kurera mig och min kraxiga hals. Måste ju vara shoppingpigg i så fall! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0