Jajamensan.

Men hey, till och med fredagen passerade! och jag gick raka vägen till ica för fredagsgodis. 47 kr fattigare och världens tommaste godispåse senare kan man nog säga att jag är godistrött och sockerhög och mättare än mätt. Urk.

Kom hem och hittade deklarationen innanför dörren åxå. Vilket glädjebesked. Fina sommarpengar tillbaka på skatten och jag längtar redan! Deklarerat och klart, nu äre bara att vänta.

Veckan har passerat lika fort som alla andra veckor. Har hunnit bli förkyld och nästan frisk, ätit, jobbat, haft tystfest, sovit alldeles för lite, ätit alldeles för mycket, lärt mig hur man larmar av och på (skitlätt jag fattar inte att jag inte vågat testa själv haha) och såklart räknat ner dagarna till påskledigt och familjemys med mina allra bästa.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0