Måndag förbi...

...och bara 10 dagar kvar till påsk. Jag hoppas ni inser hur jättesnart det är. Och för er som minns min alternativa julgran, L kanske minns som faktiskt hittade den åt mig haha, så har den iallafall gått från julklädsel till påskkostym med fjädrar och färger och en och annan kyckling. Nu är det bara påskägget som saknas. Jag tror bestämt att den där granen får hänga med året om, kan ju alltid klä den i björkris till midsommar och hänga pumpor i den till halloween. :)

Idag har varit en av de tröttaste dagarna på länge. Höll nästan på att nicka till på lunchen och förkylningen verkar ju inte släppa taget det minsta. Snarare etablerar den sig med snuva och ännu lite mer hosta. Nej tack! Men jag har iallafall haft en toppenhelg och samlade på mig en massa glädjeenergi som håller humöret på topp. Känns fantastiskt att äntligen känna sig lite glad emellanåt!

Imorgon ska det tydligen vara lägenhetesvisning här i huset eftersom hyreshuset ska byta ägare. Min lägenhet är utvald för visning så jag har plockat undan en miljon klädesplagg, diskat och slängt mina döda blommor. Behöver ju inte visa upp lägenheten från sin värsta sida tänkte jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0