Men okej då!

Jag måste bara börja med att säga att jag förmodligen har den bästa hyresvärden jag någonsin träffat. Och med tanke på hur och var jag bor är det ett stort plus. Går inte in på några detaljer här, men han förtjänar en liten eloge för att han alltid är så supertrevlig och villig att ställa upp och hjälpa till!

Förra helgen sprang iväg, och från att tro att jag skulle sitta ensam en hel helg blev den fullspäckad från lördag morgon till 24.00 på söndag kväll. Trött måndag morgon är nog det enda jag hunnit reflekterat över för sen har veckan bara sprungit förbi! Iallafall dagarna. Kvällarna känns som evigheter, men okej då!

Idag tänkte jag passa på att gå och sola. Jag har velat göra de hur länge som helst men de finnas ju aldig tid, och finns det tid är jag helt utmattad och orkar inte. I helgen finns det hur mycket tid som helst. Vi har ett solarieställe typ 5 min härifrån som jag tänkte testa. Lite färg på näsan skulle ju va trevligt.

Och vet ni va, min soffa har kommit! Efter nästan 2 månader. Pappa var gullig och hämtade den igår så nu står den hemma hos mamma och pappa och bara väntar på att få komma ner till mig, haha. Som jag längtar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0