Promenader, musik och en jäkla massa tid.

Tro det eller ej, men jag har börjat läsa en bok!?! Jag hatar att läsa! I två timmar har jag nu suttit insjunken i boken. Jag vet inte om jag läser för att jag har så jävla lite att göra, eller om jag läser för att jag faktiskt tycker att boken är bra. Vad är det som händer är en väldigt bra fråga!

Vaknade imorse och var så fruktansvärt trött att jag ställde in mina planer på att åka in till Uppsala och träna. Istället begav jag mig ut på en långprommis som faktiskt gav mig lite ny energi och som avslutades med lunch på balkongen. Himla skönt att solen tittade fram idag också, för imorse såg det förskräckligt grått ut ute för att inte tala om gårdagskvällens regnstorm som skrämde livet ur mig!

Och vad har jag gjort utan musiken i typ ett halvår?? Jag har äntligen tagit mitt förnuft tillfånga och börjat lyssna igen bara för att lyssna. Promenader och musik. Det är ju de jag hanterar mina känslor med. Nu kanske jag äntligen börjar hitta tillbaka till mig själv igen! Ibland tror jag faktiskt att allt kommer ordna upp sig. Ibland. Bara ibland. Men att det kommer ta ett jäkla tag!! Men okej då. Är det tid som krävs så ger jag det tid, för är det någonting jag har så är det ju tid. I överflöd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0