Solig lördagmorgon.

De är ju typiskt att när man väl kan ta sovmorgon är kroppen ändå inställd på 6.00, trots att man är vaken lägre kvällen innan! Varför blir de så? Förstå att jag är trött istället!

Försökte såklart somna om men det gick dåligt, speciellt när solen lyser som om de vore mitt i sommaren. Hur underbart som helst! När termometer visar på 5 plusgrader innan kl ens slagit 8 kan man verkligen inte klaga. Jag har hunnit med en morgonprommis, dammsugning, diskning och klockan är inte ens halv tio. Kommer att bli världens längsta lördag. Har inte riktigt bestämt mot om det är en bra elle rmindre bra sak än?

Nu ska jag iallafall njuta av kaffekopp nummer två framför nuhetsmorgon innan jag drar mig in mot Uppsala och stan. Borde inte shoppa nått, men kolla kan man ju alltid! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0