Tom är ju helfestlig.

Nu har lägenheten fått en avsugning! Haha. Tackar mina allra bästa för hjälpen med både städ och disk och soffskruvning. Vardagsrummet har fått ett riktigt lyft och soffan är enorm och alldeles perfekt! Nu ska jag bara springa sista vändan till tvättstugan så kan lördagen börja på riktigt sen!

Veckan har varit lång och tung, eller kanske inte tung direkt, men lite mentalt stressig skulle man kunna säga. Så nu ska jag bara njuta av att mamma och pappa är här på blixtvisit, ska sitta så många timmar jag bara kan i min nya soffa och suga åt mig så mycket glädjeenergi jag bara kan innan vi tar nya tag på måndag.
Och såklart skratta åt och med Tom, haha, han är ju helfestlig!



Kommentarer
Postat av: Kii

Tack för en trevlig helg, och försök att inte jobba ihjäl dig!!!

2012-03-19 @ 09:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0