Ja, vi testade!

Det sa bara swosch! och så hade 10 timmar passerat och jag satt på tåget hem. Herregud, det gick så fort att jag knappt hann med själv. Det var min måndag.

Tisdagen gick inte på tok lika fort, men var desto mer spännande. Och efter min besäkra del av arbetade timmar var det dax för middag. Lika bra att ladda upp ordentligt tänkte jag för ikväll har jag testat på något nytt. Jepp. Kick/thaiboxning! Och så kul! Mest teknikträning med grundposition, slag och spark. Så kanske inte var dödstrött när ja kom därifrån vilket jag hade förväntat mig, men så kul. Ja ska prova en gång till på torsdag innan jag bestämmer mig för om ja ska försöka lära mig på riktigt eller inte. Henrietta, som var min "partner" under passet satte in en fin spark i mitt lår. Jag log såklart och sa att det inte alls gjorde ont. Smärta är för veklingar. Men de kommer nog kännas imorgon, hihi. Och jag som var sååå nära på att skita i det! Vilken tur att jag provade!

Kom hem för ca 30 min sen och har precis fått i mig kvällsmackan, och jag antar att det bara är att masa sig isäng. Vilken maratondag det blev.

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad kul!

2012-03-14 @ 12:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0