Vårkänslor.

Det är riktiga vårkänslor som flyger omkring här i Uppsalatrakterna. Strålande sol och 15 grader på dagarna. Man kan inte annat än älska dom! Synd bara att man aldrig hinner vara ute och njuta bara.

I övrig håller jag mig ovanför vattenytan. Men inte så mycket mer. Kvällarna är väl inte superroliga. Känns som att livet ligger lite på vänt och att jag bara inte orkar ta tag i olika saker. Enkla saker. Som att diska. Träna. Posta brev. Ringa samtal. Jag måste rycka upp mig snarast. Jag vet. Jag trodde den energin skulle komma av sig självt, men verkar inte som att det funkar riktigt så.

Imorgon är det iallafall fredag och jag ser faktiskt fram emot en helg hemma. Det har varit mycket resande på slutet och jag har verkligen uppskattat dom resorna! Dom har varit min räddning skulle man nog kunna säga. Men man hinner inte riktigt landa. Så jag ska passa på att fylla frysen, laga lite matlådor, baka bröd och kanske hinna med en promenad eller två innan helgen är slut. Ladda batterierna helt enkelt inför en ny arbetsvecka.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0