Bara måndag och fredag.

Känns som att mina veckor bara består av måndag och fredag. Det går så himla fort på veckorna att man knappt hinner med. I veckan har jag bland annat fått åka ut till min första kund alldeles ensam och såklart var jag nervös. Vem är inte det? Men inte bara för att jag ska missa att ställa vissa frågor eller inte få med mig tillräckligt med material, utan även för att jag inte hittar i Uppsala och inte har de blekaste aning om jag hamnar rätt. Spännande dagar minst sagt.

Istället för ännu en helg av äventyr fick jag bestämma mig för en vilohelg. Inte bara för att jag vaknade igår och var enormt trött, utan också för att jag kände att jag behövde komma ikapp lite, men livet, stressen och allt runt omkring. Välbehövligt för imorse vaknade jag kl 7, hur pigg som helst. Så jag har hunnit läsa lite bok, provat ett yoga pass med Jillian Michaels (sjukt jobbigt) och fikat frukost och klockan är inte ens 9. Hur underbart som helst. Dessutom är det strålande sol och mina nya löparskor vill väldigt gärna invigas så på en stund ska jag nog ut och traska. Frida-tid är också bra tid!

Såg även att mitt gym har tagit in kettlebells. Såå kul. Det kanske är precis den motivation jag behöver för att komma igång med träningen igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0