Bring it on!

Alltså, vilken fantastisk dag! Sol sol och mera sol. Kan ju inte annat är vara glad! Det blev ingen löpning, men en fin prommis i solen med nyskorna. Rosa och vita (en stund till iallafall) och supersköna! Fast sulan är böjd som en banan så man gungar som fram, haha, svårt att beskriva men jag antar att det är en vanesak!

Har hunnit steka fiberpannkakor som jag åt med kesella, frukt och kanel, handlat (börjar bli en vanlig söndagssyssla) och insett att min ena stol (utemödlerna) är trasig. Pappas skruvdragare hade inte varit helt fel prick nu. Var är min handyman när jag behöver honom?

Har även insett att maj månad kommer att rusa förbi. Som sagt går veckorna galet fort, och jag har fantastiska planer varje helg hela månaden! Stockholm, finbesök, brännbollsyra, klippning (som jag längtat, jag hoppas jag blir av med halva peruken), umeå, familj, vänner, fest, blodomloppet... you name it!


Kommentarer
Postat av: T

Kommer snart med skruvar och maskin, Hang in there

2012-05-07 @ 21:56:43
Postat av: T

Kommer snart med skruvar och maskin, Hang in there

2012-05-07 @ 21:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0