Paus.

Jag tar paus.

Jag har iallafall börjat komma på fötter. Jag har haft en fantastisk helg i Umeå och den här veckan kommer jag att leva på glädjeenergi från alla mina fina vänner och bekanta. Jag hoppas jag snart hälsar på igen. Det är dom där små stunderna som får mina dagar att gå.

Uppsala är en fantastisk stad. Vår här är som sommar i Umeå. Jag njuter för fulla muggar dom få stunder man inte sitter instängd på kontoret. Och på onsdag är det blodomloppet som ska springas rakt igenom stan. Jag hoppas jag hittar igenom och framförallt tar mig runt. Träning ligger på is, det som var mitt största intresse. Har varken lust eller tid och en vacker dag hittar jag nog tillbaka. Men jag stressar inte över det längre.

Jobbet är fantastiskt kul, och nu är det full fart fram till semestern! Det är en glad och positiv tjej som säger att hon tar paus fram tills dess.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0