Spräckte brallan!

Ja, ni hörde rätt. Pinsamt minst sagt när ja skulle ställa in kaffekoppen i diskmaskinen och grabbarna bakom påpekar att jag har en reva i jeansen och att trosorna är rosa! Taaccckaarrr! Dom sprack ytterligare när ja satte mig på kontorstolen! Suck.

De va bara att lite diskret ta på jackan för att skyla rumpan och springa ner på stan, hitta första bästa byxor och därmed bli 500 kr fattigare. Suck igen. Inte alls pengar som jag kände att jag hade råd att bli av med, och inte alls den start på dagen som jag hade förväntat mig. Favoritjeansen dessutom. Numera obrukbara. Tjejen i butiken va såklart tvungen att fråga varför ja ville att hon klippte bort lappen då jag förmodligen såg jäkligt stressad med en gnutta panik i blicken, haha. Tusan åxå.

I övrigt hade jag en fantastisk helg i stockholm, gröna lund och festligheter. Dock lite för festligt. Vad hände, och varför är min fråga? Så onödigt att dricka så mycket och bli så bakis att även måndagen blev förstörd. Ska aldrig dricka igen! Haha, fast så säger man väl alltid och glömmer lika snabbt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0