Måndag

De här me 2 pass i veckan går helt okej, vecka nr 2 nu och första passet gjort måndag till ära. Jag hoppas ja håller i mig för ja har saknat den lilla träningtoken i mig. Cykling blev det och de gick tungt som tusan. Men ja tar revansch på torsdag då veckans andra pass ska avklaras. De här med att boka träningsdagar verkar va en bra grej!

Måndag och senast idag kläckte ja ur mig att "de är ju jättesnart helg" innan ja insåg att veckan knappt börjar. Men de känns som om veckorna bara är måndag och fredag och tiden går sjukt fort däremellan. Kommer bara säga vips så är de jul, ja vet ju de. Ändå kan ja inte hjälpa att ja längtar lite för mycket efter tomten (som iof ändå aldrig kommer???) och allt de där andra mysiga som hör julen till. Och snö! Ge mig vitt på marken, skotern, slalomskidorna, skranan, den varma chokladen och sportbrödmackorna med ost!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0