Fytusan

Jag som aldrig äter fikabröd (smågodis är mer min drog) sitter nu och trycker kakor. Nu äre illa!

Excel i all ära men när skiten hänger sig efter 3 timmars jobb vill man ju bara bryta ihop. Och jag vet! Jag borde tryckt på spara 100 ggr istället för noll!

Och kan den här veckan ta slut nån gång! En riktig dipp som påminner mig om förra hösten ogillas skarpt! Jag hoppas dippen är kort och intensiv och över redan innan helgen! Ja som varit så glad blir överrumplad och förvirrad. I igår kom den, som en käftsmäll från ingenstans, och jag vill bara slå tillbaka hårdare än nånsin.

Är utlovad en kram från lillebror nästa helg, och ja ska leva på längtan efter den för en kram är nog prick va ja behöver. Och en massa nära och kära som kan ladda mig med glädjeenergi ända som räcker ända fram till jul! Ge mig nu tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0