Resa på resa.

Intensiv helg och ja hadere bra. De ända ja önskar är väl att den hade varit några timmar längre så jag hunnit med min älskade familj. Men som man bäddar får man ligga och jag valde vännerna i stan, och hann med en hel massa dejter, fika, frukostar, luncher, till och med middagar. Hoppas mams å paps vet ja älskarom ändå.

Hann bara hem och packa om för kursvecka i bro. Nu ligger jag här i mitt minirum efter en hel dag matad med information, tvårätters och trerätters, tre fikapauser och massa vin. Kommer bli en 3 kg plusvecka garanterat och hjärngympa delux innan veckan är slut. Att hjulet på min resväska inte rullade och sen trillade av gjorde ju inte saken bättre, så träningsvärk lär ja ju inte komma undan. Men ja är positiv och hoppas på att kommande dagar blir givande och lärorika!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0