Bra söndag

Vaknade med migrän efter gårdagens fest. Så glad att ja är inte ska göra av med pengar ja inte har och valde att gå hem när de andra gick ut. Jag behövde tydligen det! Men de va supertrevligt!

Pallrade mig ur sängen när grabbarna skulle spela volleyboll. Äntligen kan jag vara med, ja hittade dit och två timmars lir gjorde min dag. Sjukt kul!

Resten av kvällen har ja tömt mitt chokladförråd och provat klänningar inför nästa helg. Antingen krymper dom i garderoben eller så får ja nog lägga ner chokladen för alternativen va inte många. Hittade två som gick att stänga/gick över stjärten så ja antar ja får ta nån av som. Hade ingen lust att lägga pengar på en klänning ja kanske har en eller två gånger. Och speciellt inte nu med dubbla hyror och allt. Tåls att tänkas på!

För övrigt saknar ja mina fina föräldrar enormt och räknar ner tills ja får träffarom!


Kommentarer
Postat av: Kii

Saknar dig med.......men vi syns snart. Har fått ledigt fredag så vi dyker nog upp på torsdag kväll!!!

2012-09-11 @ 19:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0