Framåt sa vi.

Jag orkar inte ens kommentera gårdagen. Och som grädde på moset lyckades ja gå vilse både dit och hem. Dags för att bli turist och ta me karta nästa gång? Varför kan inte folk bo mot centrum, ja har ju noll koll åt andra hållet. Även att gatorna inte alls går parallelt i raka fina kvarter. Hur ska ja då kunna använda sunt förnuft? Hade iaf en trevlig kväll, det bjöds på både sushi och vin. Ja tackar ödmjukast!
 
Imorse hittade ja igen mina skor som vägrade visa sig igår. Hade visst inte letat i prick alla kartonger. Lite mer kök har kommit på plats, stekpannan är funnen, kaffebryggaren på plats, nu är det bara internet som ja bara inte kan leva utan. Ge mig mitt modem! Men de känns hemtrevligt redan trots flyttkartongskaoset, mer hemtrevligt än i förra lägenheten (på över ett år med andra ord) och bara de är ju värt allt slit!
 
Man får inte va blyg när man är ny och okänd i en stad, de har ja lärt mig. Så ja har bjudit in mig själv på fest ikväll.
Hoppas på en kalaskväll. Framåt sa vi!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0