Jag har ju tillgångar.

Hdmi utgång på datorn var tydligen inte nödvändigt. Och här har jag trott i ett års tid att jag inte kan se film från datorn via tvn! Pappa avslöjade just att jag haft andra kablar bara liggandes, som om han kunde klämt ut sig de lite tidigare!!! Så nu äre storbild som gäller.

Min cykel är numera en pärla, lyse i kök och sovrum fixat, en fungerande dammsugare och mitt lilla ljudsystem är inkopplat. Tack pappa. Basen har varit saknad! Och som om inte de vore nog har mamma och ja lagat mängder med matlådor, ja som verkligen drömt om lagat mat i frysen klar att micras väldigt länge nu säger tack mamma, du är ju en pärla!

Besök på Olles, goda drinkar, massa vin, lite shopping, kortspel och filmtittande har vi åxå hunnit med! Man önskar ju helgerna inte gick så förbaskat fort när man hare bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0