Prick ett år på dagen.

Det slog mig att jag har bott är prick ett år idag, och med nyckel i handen och 4 dagar till flytt känns det bara så spännande asså!
 
Jag har nog världens bästa vänner (dom få som ja hunnit träffa) som ställer upp med utlåning av bil och händer att bära. Idag har ja alltså fått låna en bil så ja ska samla ihop dom få krafter ja har och köra en vända till lägenheten, mest för att titta, men också för att lämna tv, mat och lite annat som flyttfirman inte kör.
 
Annars blir de lugna puckat. Förkylning och hostan tar av mina krafter. Och trots doktorns råd och medicin har ja inte sovit många timmar denna vecka, även om i natt var den bästa på veckan räcker det inte riktigt hela vägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0