Såå atteeehh...

Börjar eka tomt nu. Önskar ja kunde packa prick allt. Men kan ju va bra att ha en kudde och ett täcke, kanske ett glas och en sked? Kanske en tandborste och en handduk? Och datorn såklart, va skulle ja annars roa mig med? 3 sopsäckar till står fyllda i hallen och borde springa till soprummet själv, men dom lata jäklarna sätter aldrig fart! Skulle gärna se att gamla soffbordet använde sina 4 ben och gjorde en insats han med. Får verkligen ingen hjälp alls här...
 
Jagat flyttfirma hela dagen, men nu äre bekräftat. 7.30 typich, plingarom på dörren! Sen ska jag be med mina sötaste hundvalpsögon att ja får lifta med grabbsen till Uppis för avlastning. Nu vill jag bara att de ska va över på  sekunden!
 
Och imorgon åker jag inge mer tåg! Vilken känsla att kunna gå hem!! På ynka 10-12 minuter. Och tänk sen när ja har en cykel, typ 5 minuter. Thats it!
Kände i lördags efter att ja varit och tittat i lägenheten och sett mina möjligheter hur otroligt isolerad och ensamt jag haft det här. Har inte reflekterat över det förut, kanske för att jag inte vetat annat, kanske för att jag inte ska deppa ihop totalt och acceptera att "nu är de såhär-gör de bästa av det", Märkligtt hur fort människan anpassar sig.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0