Sammanfattningsvis...

 
Fredag:
Efter att ha hört VDn prata kan ja inte annat än hålla med och säga att jag är stolt!
 
Alexander Bard dök upp med både mustasch och attityd. Han är ju en clown asså, men fick faktiskt fram sin poäng och ja kan inte säga annat än att han va underhållande. Även om jag inte är hansstörsta fan.
 
Vi avslutade med middag på slottet. Liveband och DJ spelade och hela golvet gungade! På rikt! Ja fick ställa mig nära väggen för jag trodde de skulle ge vika på övervåningen när 900 revisorer hoppade i samma rytm. Ett tecken på en bra kväll när ja inte ser mer än en meter, vaknar upp helt förstörd, med huvudvärken från h och chefen frågar om jag sovit någonting och jag svarar jaaaa, syns inte det? och han fortsätter med att skratta och säga att ja ser lite risig ut. Haha.
 
Lördag:
Alla samlas iförda lila funktionskläder och träningsbyxor. Riktigt häftig att se 900 pers i ett enda lila hav. Och efter grupparbeten och lunch drar en lila orm av människor igenom Örebro när vi springer välgörenhetslopp på 5 km. Jaa, jag sprang och är sjukt nöjd och fick en high five av VD vid målgång. Bra jobbat.Och Hand-in-Hand fick en fin slant för sitt otroligt fina arbete.
 
Galamiddag med Måns Selmelöv som toastmaster, trerätters middag, September, Orup och Sara Dawn Finer på scen förvandlade alla 900 personer till 14 åringar med kamera och mobil i högsta hugg längst framme vid scenen (jag med och jag är inte jättestolt över det, men mamma, Måns var bättre i verkligheten!)
 
DJ in på småtimmarna och när kvällen närmade sitt slut kunde jag inte bli lyckligare när det delades ut varmkorv med bröd vid utgången!
 
Vilken häftig helg jag haft! Och vilket företags jag hamnat på! Tackar GT och är stolt att jag får vara med!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kii

Jag förstår att du haft en trevlig helg!!!!!

2012-09-16 @ 14:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0