Välförtjänt

Lugnt på jobbet så ja kilade en timme tidigare. Sen dess har ja organiserat flyttkartonger, aldrig saknat yes diskmedel och såpa så mycket i mitt liv, försöka dammsuga med en dammsugare som suger (jävligt dåligt), diskat mängder med disk då diskmaskinen tydligen är död (just typiskt när ja väl har tillgång till en) och städat toan!

Nu poppar jag poppar jag popcorn och tar en torsdagsöl! Välförtjänt minsta sagt efter gårdagens kaos. Och sen blir de plugg inför morgondagens kundbesök. Javisst, ja slängs ut i världen för att genomföra något jag aldrig förut gjort och man vill ju inte framstå som om man är född bakom en lastpall! De är ba köra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0