Minnas

Dagarna går fort. För fort. Och imorgon ska vi tillbaka till verkligheten. Jag gillar vardag, rutin, ordning, struktur. Det ska bli skönt att komma tillbaka till det, eller snarare börja bygga ett nytt vardagsliv. För mycket har hänt under semestern och jag ser fram emot en mysig höst (även om sommaren inte tar slut bara för att semestern tar slut).

Semestern har varit underbar. Och jag kommer att minnas den för alltid. Jag är en lycklig tjej. Jag önskar att jag hade hunnit med mer kvalitetstid med mina småsyskon, och träffat fler gamla bekanta. Men olika jobb, olika semestrar, semesterplaner går inte alltid ihop. Men det glädjer mig att jag bor i Umeå, att jag inte ska någonstans, och att jag har alla mina kära så nära. Det finns tid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0