Poängen...

De är ju kul att mitt förra inlägg inte ens publicerades, förutom rubriken då. Tack tekniken under för de. Orkar inte skriva om.

Poängen var väl att det är galet hur bra kroppen är på att skapa vanor. Tyvärr inte lika bra på att ändra vanor.

Hade tänkt skriva ett långt utlägg om hur jag trodde att jag minsann var självständig, att jag minsann kan klara mig själv, men att jag igår fick inse mig själv besegrad av min egen sällskapssjuka! Asså klara mig själv kan jag ju såklart.. de gör man ju för att man vet att man måste, man är ju vuxen, man har gjort det förr, man står på egna ben och allt de där, men ja, ni fattar... man blir beroende av lyxen att alltid få ha nära och kära runtomkring sig.

Och jag gillar mina vanor. Och jag vill inte att dom ska ändras. Men det verkar inte alltid som att man får välja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0