Utanför

Jag bor på övervåningen på kontoret som totalt saknar luftkonditionering. Jag gick in i värmeväggen av obehagligt dålig luft även denna morgon och slängde mig på fönstret för att få luft. Men byggarbetarna har bestämt sig för att byta asfalt just utanför precis idag!! och de enda jag hör nu är, skramel, maskinljud, skrik, traktorer, mer skrik... Skulle lika gärna kunna stått inne på kontoret precis bredvid mig... Jag hör allt, vet precis när dom har kaffe rast, hur snacket går på rasten, hur mått diskuteras, vem som ska sitta i maskinen och vem som får ligga på gatan. Stackarn!

Fredag imorrn, tack och lov! Har även konstaterat att 5,5 timmars sömn per natt inte håller. De visste jag redan i och för sig, men när den enda lilla umgängestid som finns är klockan tio på kvällen säger inte hjärnan och magen samma sak och sömn blir plötsligt inte lika viktigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0