...

Ibland undrar ja om man bara har tur? Om de är slumpen? Eller ödet? Eller nått annat flummigt som man inte kan påverka utan som bara händer ändå? Eller om man förtjänare? På riktigt? För att man på nått sätt ändå är bra, för att man är stark och för att man kanske har kämpat?

Lyssnar på shinedown ikväll. Kanske för att någon påminde mig om hur fantastisk musik dom gör, kanske för att dom får mig att minnas fantastiska stunder i mitt liv.

Hur som helst så känner jag mig lycklig mitt i allt kaos. Och ja hoppas att känslan är på riktigt(?) och att den kommit för att hänga kvar för en lång tid framåt(?). Jag tar ändå ingenting för givet och njuter av varje sekund den varar, för lika snabbt som den kom vet jag att den kan försvinna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0