Tack! Nu kör vi all in!

Har haft bästa besöket i helgen och stormtrivts. Aw i fredags med goda vänner, utegångsförbud i lördags, söndagsprommis, god mat, gjort whiskypremiär och bad om en till, tryckt gelehjärtan i mängder, sett röjarralph, skrattat till mig träningsvärk i magen, haft kramfest, köpt sopsäckar och slitit fram första flyttkartongen, njutit av gott vin och diskuterat livet.

Den här helgen behövde jag. Och jag har njutit. Jag vaknade i morse av stress över hur fan ja ska fixa de sista två veckorna, tidsmässigt, med jobb upp över öronen och flytt, och energimässigt, med en förkylning som precis börjat ge sig i bagaget och ett minne över hur jobbigt de va vid min senaste flytt. Men nu jävlar är ja laddad! Två veckor. Äta jobba sova packa! Nu äre ba kötta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0