Sjukstuga och paus i livet

Jobb jobb jobb och sjukstuga i helgen. Den där rackarns feberns fel. 

Bokat kundbesök i förmiddags räddades av två alvedon innan jag återvände hem för att göra sånt som man gör bäst när man är sjuk, ligga på soffan, läsa bok och lyssna på underbar musik. 

Och när man inte förberett middag tar man var man har och slänger ihop en tacopaj. Jag hoppas mitt improviserade verk faller min andra hälft i smaken!

Känns som jag på nått sätt behövde bli sjuk. För att stanna upp och slappna av. Tagga ner. Pausa. Hämta andan och ta nya tag. Jag hatar att ligga på soffan, och kurerar som tusan, men påtvingad paus kanske är bättre än ingen paus?

Kommentarer
Postat av: Linda

Så du blev sjuk alltså. Krya på dig!

2013-11-11 @ 18:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0