...

Jag är tacksam för de som finns runt om mig, och jag älskar er som visar att ni bryr er. Jag är av filosofin att allt ordnar sig, jag håller mig med hårda grepp kvar vid den. Det gör det alltid, även om vägen dit ibland kan vara krokig likväl som rak. 

Med gemensam affärsmiddag med kontorsarbetskamrater som närmaste bordskamrater och ett (läs flera) glas vin i systemet dyker sanningar fram, så även skvaller och förvånande händelser. Känner mig själv uppriktigt chockad, men även glad, över att jag efter ikväll vet lite mer om sanningen som ligger bakom kontorets slutna väggar. Bra eller dåligt? Det får helt enkelt framtiden utvisa. 



Kommentarer
Postat av: Linda

<3

2013-10-11 @ 18:51:17
URL: http://hemmahoslin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0