Ledig dag

Känns extremt skönt att inte behöva passa tider idag. Och när kursen slutar åtta på kvällen blir de allt som oftast sena kvällar och trötta morgnar. 

Igår hade vi gemensam middag med en annan kursklass. Tapasförrätt och bakpotatis och kött till varmrätt. Jag tror seriöst att jag aldrig varit så mätt i hela mitt liv. Kvällen slutade på bananaclub, ett stenkast från hotellet, där vi lovades var sitt glas bubbel. GT var nog klubbens enda besökare (utan oss var de i princip tomt) men bubbel är ju alltid bubbel. Jag vek av och somnade på fläcken vid halv två (= välförtjänt poolhäng idag) medan 90 % av gänget festade vidare. 

Mer än halva kursen gjord. Känns lite overkligt hur fort tiden gått. 2 plusgrader och mörker i Sverige känns väl inte alltför lockande prick nu när bikinin är på och tempen visar närmare 30. Kan lova att ja ska njuta ända in i de sista!! Bra kurs också, mer givande än ja först kunde trott. Tummen upp alltså!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0