Sista Kursdag

Idag är sista kursdag. Jag tyckte nog att gårdagen behandlade de mera givande ämnena för min del, men så var dagen också den där motivationen va som lägst och tröttheten som störst. 

Fick iallafall till ett riktigt givande träningspass på rasten (nog de bästa med gårdagen). Eftersom stormvindar rådde och himlen var jämnt grå kunde jag nog inte haft en bättre rast än så. 

Jag har nu även börjar sakna inte bara hemma och trygghet, utan bror och syster, mamma och pappa. Jag vet att jag har det bra, men det hjälps inte, dom saknas ändå.

Resedag imorgon. Himla smidigt att vi får checka in väskorna här på hotellet (visste inte ens att det gick att göra så?). Men innan dess hoppas jag få en kram av Lollo (giraffen, och gärna att vi fastnar på bild också), och får en kalasbra avdlutningsmiddag med spex ikväll (otur att vi är spexet bara haha).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0