Value

Fick en kvällsprommis med bror igår (så himla uppskattat) och inser att jag typ inte sett honom på en månad. Och de känns lite som att jag varit borta från verkligheten i ungefär lika länge. Har inte hunnit mer än äta, jobba, sova och om jag haft en timme över, träna. Jag saknar att umgås, och jag hoppas att hösten lugnar ner sig nu så att jag hinner landa emellanåt. 

Fick även en viktig fråga igår, som jag själv ställt mig i princip sedan jag började arbeta, och det är vad jag vill jobba med? Egentligen. Redovisning eller revision? Och jag svarade en massa luddiga saker och sa att jag skulle suga på karamellen fram tills mötet nästa fredag. Verkligen onödigt när jag innerst inne egentligen redan vet. Jag skulle sagt vad jag ville direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0