Frankrike

Imorrn åker vi. Med blandade känslor. Till landet jag aldrig trodde jag någonsin skulle besöka. Det blir också första resan med "nya" kollegorna vilket ska bli intressant. Hur är situationen utanför jobbet? Och med vin i systemet? Hah.

Pengarna är växlade. Ikväll ska väskan packas. Små kläder. För enligt yr visar termometern på 27 grader. Konferens utomhus är ju mitt bästa förslag?

Ska bara ta mig igenom den här dagen först. Migränen slog till inatt, efter några dagar på lur. Känns som huvudet ska sprängas, på rikt! En kniv i huvudet! sticker och sticker. Ja vädjar till va som nu finns där uppe att förinta denna knivhuggare och plåstra om mina sår. Alvedon och andra tabletter kan ju bara slänga sig i väggen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0