Träning i ny form

Blev sen från jobbet, som vanligt. Inte för att ja jobbat över, utan snarare för att ja har för lite på mitt bord. Hur som, de går många pass på iksu kl 17 och min motivation va i botten så ja tänkte, va tusan, ja testar nått nytt. Hämtar ut en afro biljett men inser en minut i 17 att det går nått som heter bodystep, så ja ändrade mig. Tänkte att de skulle va som stepmuskel, lite step, lite muskel! Favvopasset!

Såå fel såå fel. Instruktören börjar med att säga att de ska kännas som att vi ska kräkas när vi går därifrån, och sen börjar hon. Hoppa djupa grodhopp. På lådan. Bakom lådan. Framför lådan. Ovanpå lådan. Hoppar ännu mer. Och lite till. De va typ de vi gjorde. Kändes det iallafall som. Och passet rev!! Bra träning, absolut, jävligt jobbigt!! Men inte så kul! Och inte vad jag hade förväntat mig.
Nu vet ni!

Men nya skorna funkar superbra och är både sköna och glada!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0