Verkligheten

Tillbaka till verkligheten... på gott och ont får jag väl ändå erkänna.
Jag börjar märka av konsekvenserna av att jag varit avskärmad från världen med en tung start på året, och jag vet inte om jag gillar dom, konsekvenserna alltså.

Det har varit fantastisk skönt att ha fått åka bort från vardagen. Det känns som att vi åkte precis när det behövdes som mest. Och även om vädret var något ostadigt och vindarna extremt kalla kan jag absolut inte klaga på varken hotell, mat eller sällskap, kärlek och bästa vän. Lite brunare ben, lite rundare mage och lite piggare i sinnet.

Vi går mot vår nu. Mot asfalt och grönt gräs och knoppande träd. Mot ljusare kvällar och fler soliga timmar. Det kan bara bli bättre från och med nu. Och vips så är det semester? (jag vet, vem försöker jag lura? men jag drömmer om ett vips! drömma kan man alltid!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0