Ibland har man tur

Fortfarande tokförkyld och med typ migränliknande huvudvärk för typ 3:e dagen i rad. Så jävla less på detta nu!!
Jag hoppas allt är som bortblåst imorrn...
Mitt immunförsvar är tydligen sämre än vanligt nu. Jag hoppas bara att D slipper få denna efter mig nu när det blir jul och allt. Peppar peppar att han klarar sig!

Jag har ju inte fått någon enorm mage ännu, men ibland är det som att plutten lägger till sig och då kan man känna en hård bula på magen och har man tur syns den åxå. Som imorse. De är så häftigt (än sålänge, gissar att ja inte kommer tycka de är lika häftigt om 4 månader haha), och ja hoppas den som är därinne mår bra.




Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis Frida!! Vad roligt :) /Anna

2014-12-22 @ 16:33:49
URL: http://pannannan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0