Nyårsafton

Nyårsafton. Kan inte riktigt förstå att det är nytt år redan imorgon. 
Vi tar en dag i taget här hemma och kanske är det just därför som den här dagen snarare känns som vilken onsdag som helst, och inte alls som en glammig nyårsafton.

Termometern visar dessutom plus tre grader vilket blir den varmaste nyårsaftonen som ja kan komma ihåg. Inte heller som en riktig nyårsafton.

Och så går jag omkring med en bula på magen som förhoppningsvis kommer innebära att år 2015 blir ett oförglömligt år. Som sagt, helt klart en annorlunda nyårsafton. Jag har nog inte riktigt förstått vad bulan innebär ännu, och lär nog inte förstå förens det är verklighet, men det känns otroligt spännande. 

Jag fortsätter med att ta en dag i taget. Till vänner och familj därute önskar jag ett gott nytt år! 

Kommentarer
Postat av: Kii

Puss

2014-12-31 @ 14:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0