Back on track?

Helgen har varit fantastiskt. Jag har känt mig glad (vilket har kännts som en avlägsen känsla den sista tiden), och jag har skrattat så tårarna sprutat mer än en gång. Jag har fått umgås, jag har fått träna, jag har fått ätit god mat och lyssnat på fantastisk musik. Och uppskattat det! Varit närvarande! Deltagit! Jag har saknat den känslan. Och jag hoppas att den kommit för att stanna. Nu är januari slut och vi börjar om med februari!

Även hunnit med ett besök på invigningen av Umeå 2014. Mysig stadspromenad med fina skulpturer och mycket rörelse i stan. Men inte lika mycke wow som skriverierna utlovat. Men kul att det händer saker i lilla Umeå once in a while.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0