Utbildning

Jag ser främst en fördel med mitt jobb (nackdelarna är tyvärr många) och det är all utbildning som företaget satsar på sina medarbetare. Nu är det dags att planera för 2014 års utbildningar och jag fick mitt utbildningsförslag idag. Jag har läst på kursen känns lite över min nivå, men jag blev otroligt smickrad över förtroendet. Och det verkar inte sämre än att även denna skulle kunna gå utomlands. Jag håller såklart alla tummar och tår fram tills utbildningarna släpps för anmälan och att utbildningsförslaget går igenom. Jag kan ju bara inte tacka nej. Och kanske är de även precis vad jag behöver just nu. Det kändes som iallafall som en fin morot att kämpa för.

Förkylningen är ett faktum och jag är redan less på snoret och halsen, för att inte tala om huvudet! Men ändå på något sätt skönt att tvingas sitta still. Även om jag gjort så lite som möjligt under en längre tid nu så känns det mer rättfärdigat när man inte är helt frisk. Iallafall på insidan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0