10:e gången gilt.

Nu har vi börjar. D spenderade gårdagen med röj i nya lägenheten och jag med mina "älskade" flyttlådor. 10:e gången gilt? För jag räknade och det är precis så många gånger jag bytt "hemma". I snitt en gång per år sen jag flyttade hemifrån. Man skulle kunna tro att jag gillar hela grejen?!?! Men ska jag va ärlig förstår jag inte riktigt hur de kunnat bli så många. Det är absolut inte kul och det har många gånger varit mer nödvändigt än frivilligt. 

Men jag tror på det här. För den här gången är jag inte ensam. Och vad som än händer tror jag att vi klarar det tillsammans. 

Idag blir det utstäd av nya lägenheten. D ställde klockan på 06.30 imorse, vilket va en timme för tidigt. Och då var det färdigsovit!! Kanske bra att vänja kroppen vid tidiga morgnar, kanske en liten gnutta sorg att missa en sista sovmorgon. Hur som helst, det är bara klä på sig och börja göra. Tack och lov att det här flyttorojektet äntligen är igång, och slutet på mitt flyttkartongsliv äntligen är inom synhåll.


Men jag tror på det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0