Tillgångar och skulder?

Jag är så glad att vi kan prata med varandra du och jag. Inte prata för att klaga och dra ner, utan prata för att förändra och bygga upp. 

Loggade in på CSN idag och läste på lite om min lånesituation. Det sved. Men jag är också nu mer än någonsin fast besluten om att den där skulden måste bort. Sedan loggade jag in för att ta del av mitt efterlängtade lönebesked och ser att min löneförhöjning är obefintlig. Det sved mer. Jag hoppas på en kompensation på februarilönen. Inte för att jag ligger och faller med de extra 3-5% jag skulle få, utan mer att pengar är ändå pengar och jag hatar hur det faktum att vi är beroende av dem kvarstår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0