Fredag

Värmen är tillbaka och jag som alltid varit badkruka tjatar nu konstant om att bada. Jag klagar inte, nej absolut inte, det är helt fantastiskt, men nog vill man vara på ett ställe som erbjuder fläkt och vatten alltid! 

2års kalas idag hos bästkillen som älskar lastbilar, och bollar, men ändå mest lastbilar. Han förstod kanske inte fullt ut att han fyllde år och hur kul det är att öppna paket, men lika glad va han för det när bil på bil dök fram bakom presentpapperet. Så stor han blivit, och så mycket han pratar nu. Det går ju alldeles för fort! Jag hoppas att vi får umgås lite mer frekvent i framtiden så att han kanske känner igen oss och kan bli vänner. 

Vad resten av fredagen har att erbjuda är ännu oklart, men här sitter jag med en öl och ett rör pringels medan världens bästa sambo fixar både det ena och det andra i lägenheten! Jag gillar.



Kommentarer
Postat av: Linda

Det får vi se till att han kommer att göra :) Tack för besöke

2014-07-18 @ 19:58:41
URL: http://hemmahoslin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0